Natuurlijk weet ik het antwoord daarop, want het kostte me tot nu toe - het derde en laatste trimester ingaan - om toe te geven dat ik het moeilijk heb. Niemand wil het affichekind zijn voor "gewoon mijn best doen, maar het is veel minder dan deze opmerkelijke vrouw aan mijn linkerkant." Ik bedoel, ik weet het zeker niet. Ik wil de opmerkelijke vrouw links zijn. Hardlopen 20-milers, races winnen, tempo van één cijfer vasthouden, er allemaal schattig uitzien met de perfect ronde /
Nike Air Max 90 Mens klontvrije
Nike Air Vapormax Mujer bult.
Ik weet precies waarom wanneer ik # 16weekspregnant of nu # 29weekspregnant zoek, ik niet vaak vrouwen zoals ik vind. Ik vind geen vrouwen die overal zijn verbreed en misvormde buiken hebben, omdat ze zich net als ik niet super goed voelen over zichzelf en zeker als ze geen foto gaan posten. Ze hebben, net als ik, mogelijk meer dan 20 pond gewonnen, maar ze zijn nooit ooit publiekelijk gevraagd of gefeliciteerd omdat, ondanks dat ze de grootste zijn die ze ooit in hun leven zijn geweest, het voor de meeste mensen moeilijk is om te zeggen dat ze zwanger zijn. Ze houden, net als ik, geen races of passen waar ze trots op zijn. En misschien zijn ze, net als ik, niet bijzonder dol op zwanger zijn en kijken ze er gewoon naar uit om door te gaan naar die volgende fase. Ze zijn, net als ik, bang om iets negatiefs te zeggen
Adidas Superstar Mujer over
Nike Air Max 270 Mujer zwangerschap, ego?stisch te zijn omdat ze om hun eigen lichaam / hobby's geven, of iemand anders beledigen die mogelijk een contrasterende kant van de zwangerschap ervaart. Niemand van ons wil een domper zijn, vergeleken met de dankbaarheid die we voelen voor het leven dat in ons opbloeit. Het internet is een enge plek als het onverantwoord wordt gebruikt.
Om dit tegen te gaan, probeerde ik mijn aandacht te verleggen naar feiten en cijfers. Maar geen verrassing, er is niet veel onderzoek gedaan naar de pre- en postnatale zorg van vrouwen in het algemeen, veel minder met betrekking tot atletiek. Het was niet zo lang geleden dat ze ons vertelden dat we voor twee moesten eten en dat rennen gevaarlijk was. Het was zelfs niet zo lang geleden dat ze ons vertelden dat zelfs als we niet zwanger waren, het lopen van een marathon
Nike Air Force 1 Damen ertoe zou leiden dat onze baarmoeder letterlijk uit ons lichaam zou vallen. Nu vertellen ze ons om niet dik te worden en te sporten. Ongetwijfeld is dit laatste een stap in de goede richting, maar misschien lijden deze medische peeps met hun gedateerde studies en one-size-fits-all-aanbevelingen ook aan het gebrek aan grijs probleem. Hoe moet ik leren om de tussentijd te accepteren als de verantwoordelijke mensen het ook niet erkennen?
Dus ik maak het gewoon goed terwijl ik ga. Ik ontdek mijn eigen grijstinten en ik hoop dat tegen de tijd dat mijn eigen dochter misschien zwanger wil worden, afwijkingen van de norm meer gemeengoed en geaccepteerd zijn. Ik leer minder troost te putten uit de verhalen van anderen en meer uit de rationele gedachten van mijn eigen brein. Ik realiseer me dat de meerderheid van de grafieken en aanbevelingen
Nike Air Pegasus 83 Dames op gemiddelden zijn gebaseerd en dat ik zelden ooit gemiddeld ben geweest. Ik vertrouw erop dat mijn lichaam weet wat het hier doet. En ik geef toe dat ik niet de perfecte "fitte zwangerschap" heb en werk aan het bezitten van mijn plek als uitbijter. Ik hoop dat het bijdraagt ??aan de gesprekken die we als samenleving zouden moeten hebben.