Українська організація батьків
дітей-інвалідів хворих на
фенілкетонурію

Главная О заболевании Диета Консультация Рецепты Форум Блоги Мастеркласс Новости ФКУ Академия Контакты

Предыдущее посещение: менее минуты назад Текущее время: 07 окт 2023, 08:18

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]

[ 1 сообщение ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: investissement pour quelque chose
СообщениеДобавлено: 31 окт 2019, 10:59 

Ik denk het niet. Ik denk niet dat we zoveel gewicht moeten geven aan de verwachting. Het leven zit vol met mini-comebacks. Maar we onderzoeken ze niet allemaal. Waarom onderzoeken we dan een van hen? Het is Nike Air Max 90 Herren menselijk van aard om problemen op te lossen, een back-upplan te hebben, te doorstaan. Om een ??manier te vinden om te overleven en te volharden in deze wereld. We zijn veerkrachtig, durf ik te zeggen anti-fragiel - sterker wordend door kwelling - na bijna elke ervaring die we in het leven hebben. De tegenslagen maken ons individuen, in staat om nieuwe doelen te stellen, nieuwe ambities te hebben en tegelijkertijd perspectief te ontwikkelen.

Dus hier ligt mijn angst voor de term "comeback".

Het is veel te simplistisch en mist nuance. Ik ben niet hetzelfde. Niemand is ooit exact hetzelfde. Dus waar zouden we op terugkomen? We zijn allemaal constant aan het veranderen, evolueren, leren, verbeteren. Toch hebben we allemaal bepaalde prestaties op basis van het verleden. Natuurlijk zijn er tijdens hardlopen persoonlijke beste tijden Nike Free RN Flyknit Damen met een vervaldatum. Er komt een bepaald punt waarop we een tijd in het verleden niet kunnen verslaan. Maar dat is niet mijn argument. Ik leg de nadruk op het verbreden van je bereik, en gebruik het voordeel van perspectief om het hele plaatje te begrijpen. Gebruik kennis, empathie en wijsheid uit ervaring om elke omstandigheid te beschouwen als een kans om te groeien en terug te keren naar iets nieuws.

Alle glimlachen op de top van Bear Peak.
Ik wil niet terugkomen omdat ik nooit ben weggegaan. Ik ben aangekomen bij een nieuw evenwicht, bij een meer bewuste, in contact, complete staat. Waar ik naar toe werk is niet iets dat ik ben kwijtgeraakt of opnieuw probeer te verkrijgen. Waar ik naartoe werk, is nieuw en onontdekt. Ik weet niet eens zeker of ik het zal herkennen als ik daar aankom, wat het nog spannender maakt.

Het kopen Adidas Zx 750 Femme van een paar items zwangerschapskleding hielp mijn positie van "zwanger niet dik" te versterken. Ik heb meestal de flodderige t-shirts en hardloopkleding van mijn man gedragen, maar investeerde in een paar basis zwangerschapst-shirts, jeans en panty's met buikbanden en zelfs een paar eenvoudige jurken is een game-wisselaar geweest. Ik heb ook een paar nieuwe hardloopstukken in grotere maten gekocht om de eerder genoemde torpedo-boobs beter te kunnen accommoderen. Ze zijn niet alleen comfortabeler, maar ook nog flatterend. Misschien is het triviaal, maar ik voel me veel zelfverzekerder, en dat gaat een lange weg als de zwangerschapshormonen woeden.
?
Nadat ik deze kleding had gekocht (en mijn favorieten uit de kast van mijn man had geplukt / begeleid), pakte ik al mijn "normale Katie" kleding in, verzegelde die shit met ducttape en verborg het in een bovenkast. Ik profiteer niet alleen van de mentaliteit uit het oog / uit het hart, maar Nike Air Max 270 Femme mijn leven is veel meer georganiseerd. Het was ook een geweldige kans om mijn kast te verwijderen en wat donatiezakken in elkaar te zetten.

Ik kan mijn lichaam haten en ervan houden in exact dezelfde seconde. Het doet pijn op rare manieren en het is onhandig en omslachtig en raar - maar ik ben voortdurend verbaasd dat ik een mens groei. Mijn geest kan het nauwelijks verwerken als ik haar schop voel. Wanneer ik diep in de greep ben van zelf-zelf-body-shaming, helpt het mijn focus te verleggen naar hoe verbazingwekkend het is dat mijn lichaam precies weet wat te doen om leven te cre?ren. Wetenschap is gek, jullie allemaal.

[ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]